Baggrund

Der er et voksende behov for at oparbejde og vedligeholde viden, og for at lede, administrere, dele, sælge, og markedsføre den viden i kontrollerede processer. Det gælder både i private virksomheder og i offentlige organisationer. Orbit er en new-generation enterprise platform, der henvender sig til disse behov. Efter 6 års udvikling og løbende salg er Orbit i dag en fuldstændig markedsklar platform, med en stærk value-proposition, betydelig konkurrenceevne og en solid og støt voksende kundebase.

Vores projektledere og direktør har traditionelt talt med nye kunder, men vi etablerede i 2017 en funktionsopdelt organisation med en ny salgsafdeling, og opnåede dermed et dedikeret fokus på vores kommunikation med nye kunder. Efter et succesfuldt år med vores bedste kundetilgang nogensinde søger vi nu yderligere en medarbejder til salgsafdelingen. 
Vores salgsafdeling står for et fagligt baseret, metodisk løsningssalg, der dels baserer sig på indsigt i kunders forretningsbehov og dels på korrekt og effektiv kommunikation om produktets evne til at understøtte dem. Vores salgsafdeling sætter analytisk og kommunikativ kvalitet lige så højt som effektivitet. Det er stadig en ung salgsafdeling, og den kommende medarbejder vil sammen med resten af afdelingen og vores direktør være med til at udvikle afdelingens kultur og værdier.
 
 
Secoya A/S er en 12 år gammel privatejet virksomhed med særdeles gode driftsresultater. 

Vi står med Orbit foran et planlagt vækstforløb, og i relation til dette har vores nye salgsfunktion en nøglerolle. 

Jobbet

Jobbet består i aktivt salg af Orbit, overvejende til nye kunder i kendte brancher. På lidt længere sigt er det også til nye brancher og derefter også i andre lande. De kvantitative mål for jobbet er økonomisk vækst i overensstemmelse med vores budgetter. De kvalitative mål er at sælge løsninger, der skaber værdi for kunden og samtidigt er leverbare, profitable, og i overensstemmelse med vores produktstrategi og værdier.

Vi guider vores nye medarbejder ind i en salgsproces med veldefinerede faser, men vi er selvfølgeligt også åbne for den viden og erfaring, som kommer med vores nye kollega. Vi har en god platform af salgsværktøjer til hver fase i processen; PowerPoints, interview skemaer, prismodeller, tilbuds- og kontraktskabeloner, etc.

Stillingen vil referere direkte til vores direktør, og den vil tilbyde direkte samarbejde med Produkt og Levering, og rummer endvidere lejlighedsvise fremlæggelser til bestyrelsen.

Vi har en vis erfaring med at sælge produktet, og vi har input til plan for, hvordan salget skal køre. Du kommer med din viden, erfaring, og talent for kommunikation, og sammen bygger vi vores succes.

Profil

Stærke personlige kommunikationsegenskaber 
Kan tale til et publikum
Analytisk med detaljesans
Kan lære hurtigt og er selvdrevet 
Kan samarbejde
Arbejder metodisk med overblik 
Skal kunne indgå i et socialt og hyggeligt miljø, der også er kreativt og fagligt 

2-3 års erfaring med salg
Kan lide at sælge et teknisk produkt 
Kan interviewe og kvalificere leads 
Erfaring med løsningssalg er en fordel
Erfaring med system-software er en fordel 
Netværk i større danske virksomheder er en fordel 
Erfaring med at sælge SharePoint eller tilsvarende løsninger er en fordel 

Akademisk uddannelse på kandidatniveau 
Salgsuddannelse eller salgstræning fra tidligere arbejdsgiver er en fordel.
Kontakt:

Kontakt direktør René Dalsgaard for mere information eller for at besøge os: 

Secoya A/S
Åbogade 25A
8200 Aarhus N.
Denmark
 
E-mail: Y29udGFjdEBzZWNveWEuZGs=
Web: www.secoya.dk
Tlf: +45 7734 4539
Virksomhedsopslag: CVR 30800982